ÅSTRUP IF er ved at planlægge årets Beach Party den 16. juli 2022. I år er det alle ÅSTRUP IFs afdelinger, der er gået sammen om at løfte opgaven – og vi har brug for DIN hjælp!

Dette arrangement er en af de store indtægtskilder for afdelingerne under Åstrup IF, og beløbet fordeles alt efter hvor mange hjælpere afdelingerne kan stille med. Samlet skal vi stille med ca. 225 personer fordelt på de 5 dage, hvor vi dels skal stille hegn op og sælge øl/vand til de tørstige sjæle og sørge for oprydning. Hvis du har en ven, veninde, nabo eller lign. som også gerne vil give en hånd med, så er de meget velkomne (også selv om de ikke er medlem af Åstrup IF). Vi har brug for hjælp til:

Onsdag d. 13/7:
Opstilling af hegn kl. 17.00-21.00

Torsdag d.14/7:
Opstilling af hegn kl. 17.00-21.00

Fredag d.15/7:
Opstilling af hegn m.m. kl. 17.00-21.00

Lørdag d.16/7:
Billetkontrol/Salg 10.00-01.00 (3 holds skift)
Bar vagter fra kl. 11.30 til 01.00 (2 holds skift – OBS skal være over 18 år)
Madtelt/køkkenpersonale fra kl. 11.30 til 00.00 (3 holds skift)

Søndag d.17/7:
Hegnsnedtagning m.m. fra kl. 10.00 til 15.00

Alle får fribillet til selve Beachpartyet samt gratis mad og drikke – uanset om I er på opstillingsholdet i dagene forinden eller med på selve dagen.

I år bruger vi Appvagt til at håndtere vagterne, du kan oprette en bruger og vælge dine vagter her: https://www.appvagt.dk/team_invitation/249084/67c08d7b8b21633eea160f99db77dbd174fa368b (Vejledning til Appvagt)

Du kan også du kan også altid skrive en mail til: beachparty@aastrup-if.dk med dit navn, e-mail og telefonnummer samt hvilke(n) vagt(er), du gerne vil hjælpe med.