Book baner til badminton eller pickleball

I en intro periode frem til sommer kan du i weekenden booke baner til pickleball eller badminton gratis.

Du skal bare have oprettet en gratis bruger i vores medlemssystem, det gør du her! (Hvis du i forvejen er eller har været medlem i en af Åstrup IFs afdelinger, har du allerede en bruger og skal bare logge ind.)

I sommerperioden kan du booke alle dage og en bane koster kr. 100,-for en time, du betaler med kreditkort eller mobilepay.

Du booker en time ad gangen. Der er plads til 2 eller 4 spillere.

Når timen er booket, er døren til Åstrup Fritidscenter og ind til hallen åben 20 min. før og efter din booking. Der er også adgang til omklædningsrum.

Adressen er: Mellemstrupvej 21, 8500 Grenå

Der er parkering lige foran hallen.

Pickleball:

Der er net, bat og bolde til pickleball tilrådighed i hallen, men du skal selv sætte det op på banen.

Badminton:

Der er net og ketchere til rådighed i hallen. Vi anbefaler at du medbringer egne fjerbolde (kan fx købes i byens sportsbutikker), men der er plastik badmintonbolde til rådighed.

Behandl hallen og udstyret med respekt og ryd op efter jer igen!

Spørgsmål? Skriv til nyiaaif@aastrup-if.dk

Book baner her