Petanqueklubmesterskabet 2024

Klubmesterskabet startede med morgenkaffe og rundstykker med tilbehør og dejlig solskin.

Første disciplin var Præcision, der var 10 forskellige øvelser i indlæg og skud, som alle skulle igennem. Der opstod mange sjove men også ærgerlige situationer undervejs. Da resultaterne var talt op stod Børge som vinder med 32 point, Gert fik 28 point på 2 pladsen, Solvej blev nr. 3 med 26 point.

Efter frokost skulle der spilles Double 3 runder med skiftende makker. Det blev til flere spændende og hårde kampe. Børge sluttede atter som Nr. 1 med 3 vundne kampe, Pia blev 2 med 2 vundne kampe, Kresten blev 3 også 2 vundne kampe men med en dårlig pointscore.

Dagen sluttede sluttede med en lille forfriskning i cafeteriaet inden det gik hjemad.