Prisen tildeles en frivillig person i Åstrup IF, der har ydet en uegennyttig og bemærkelsesværdig indsats, til glæde og gavn for foreningens medlemmer, eller har været med til at tiltrække og fastholde foreningens idrætsudøvere.

Leo har været frivillig i fitness afdelingen mere end 10 år. I alle de år, har han plejet, repareret og vedligeholdt træningsmaskiner, spinningcykler og hvad der ellers har været brug for en hånd til. Det betyder at medlemmerne ikke oplever lange ventetider på reparationer, men at foreningens udstyr stort set altid er funktionsdygtigt. Leo er derudover også instruktørmedhjælper i styrketræning, hvor han trofast er at finde 2-3 gange ugentlig i de tidlige morgentimer. Det er imponerende Leo. Tusind tak for din store indsats!