Morten Pedersen – årets idrætsleder 2022:

Prisen tildeles en frivillig person indenfor idræt- og sportsområdet, der har ydet en
uegennyttig og bemærkelsesværdig indsats, til glæde og gavn for sin forenings medlemmer,
eller har været med til at tiltrække og fastholde foreningens idrætsudøvere.
Den kan f.eks. være en instruktør, træner eller leder, der fortjener et ekstra skulderklap.
Prisen tildeles af Norddjurs Idrætsråd.

Fordi han sørger for at U8, U9 og U11 drenge har et sted at spille håndbold. Han står på håndboldbanen i Åstrup hallen hver tirsdag og torsdag samt til alle de kampe han kan. Drengene får fantastisk træning og
man kan se de bliver dygtigere og dygtigere. Både u8 og u11 har hold med i de bedste rækker.
Det er imponerende at se hvordan han via planlægning med de andre trænere på holdene får det til at gå op i en højere enhed.

Morten Pedersen – Årets Idrætsleder 2022 til Norddjurs Award

Ved samme Norddjurs award blev Åstrup IF Senioridræt indstillet til årets forening.

Flot de blev nomineret, de fik en hærdelig 2. / 3. plads.

Ole Rasmussen til højre på billedet