Det er med glæde, at vi endnu en gang kan byde professionel danser Michael Olesen (kendt fra Vild med Dans) velkommen i Åstrup Fitness. Michael er en usædvanlig dygtig underviser og har en evne til at nå helt ind i hjertet af deltagerne gennem sin vindende personlighed. Det er altid en fest, når Michael er på besøg.

Michael Olesen underviser to events på samme dag. Han starter med en salsa-workshop for instruktører eller andre “danse-nørder”.

Derefter er der en såkaldt Masterclass, hvor Michael underviser sammen med vores egen Zumba instruktør (og formand) Maria Zelina Storborg fra Åstrup Fitness i Grenå. Desuden underviser også tidligere sportsdanser Glenn J. Rasmussen fra Randers.

De 3 instruktører komplimenterer hinanden rigtigt godt og tilsammen udgør de et fantastisk instruktør-team, der også underviser på Marbella Fitness Camp i Sydspanien hvert år i uge 19.

Masterclassen har temaet “Dans dig glad”.Og når man danser med disse 3 energi-bomber, kan man ikke blive andet end at blive glad! Alle kan være med – uanset køn, vægt, kondition og erfaring!

Medlemmer af Åstrup Fitness får halv pris på begge events.

Dans dig glad: Søndag 15. januar kl. 12:30 til 14:30

Dans salsa med Michael Olesen: Søndag 15. januar kl. 11:00 til 12:00 (UDSOLGT)

Tilmelding her: www.aastrup-if.dk/fitness-events