Vær med når vi slår dørene op og holder åbent hus i anledning af Fitness Tryday d. 29 august.

På Fitness Tryday, som holdes i foreninger over hele landet, kan du få smagsprøver på den fantastiske fitness, som foreningen tilbyder. Og du kan desuden høre mere om foreningen, og hvordan du kommer godt i gang med at træne.

På dagen tilbyder vi:

💪 Åbent hus i fitness, kom og prøv!

🚲 Prøv cyklerne af og få lavet dine personlige indstillinger!

🏋️‍♂️💃Prøv gratis forskellige hold-typer!
Kl. 10:00 – 10:40: Zumba
kl. 10:40 – 11:20: Crossdance
Kl. 11:20 – 12:00: Jumping Fitness
Du kan deltage i alle elementer, eller kun en enkel del. Du kan også godt deltage i blot en enkelt koreografi.

Alle er velkomne – uanset om du er ny, nuværende medlem eller blot vil prøve kræfter med noget andet end det du træner normalt. Du kan deltage uanset niveau, alder og erfaring, og vi garanterer en fed dag fyldt med inspiration, træning, sved og latter.Hvis du er forhindret i at deltage på Fitness Tryday, så kontakt foreningen og hør hvornår du kan komme og prøve fitness.

Medbring indendørs sko, drikkedunk og evt. træningsmåtte/håndklæde. Du behøver ikke at tilmelde dig, men holdtræningen kan bookes online, hvis du vil være sikker på at få en plads.