Ny i Åstrup Fitness?

Sådan kommer du i gang!

1. Trin er at oprette din bruger i Åstrup Idrætsforening. Det gør du ved at trykke på den røde kasse øverst på siden og markere om du har været medlem før eller ej.
  2. Trin er at vælge hvilket abonnement, du ønsker. Det gør du også ved at trykke på den røde kasse øverst på siden og gå ned til trin 2. Vælg fitness og login med de oplysninger, du har modtaget på mail efter oprettelsen af brugeren.
  3. Du er nu klar til at få udleveret din nøglebrik. Sevagtplan under styrketræning for at finde ud af, hvornår der er bemanding, der kan hjælpe med dette. De kan også vise dig, hvordan de forskellige maskiner virker. Hvis du er tidligere medlem og allerede har en nøglebrik, virker den igen indenfor en time af oprettelsen.
    OBS: Du skulle gerne i din velkomstmail modtage en pinkode, der kan åbne døren indtil du modtager din nøglebrik.
  4. Du kan straks efter oprettelse booke hold eller cykling. Du trykker på book ud for det ønskede hold og  bruger den kode, du har fået på mail – eller du kan ændre den ved at logge ind på toppen af siden og vælg adgangskode. Du afmelder holdet på præcis samme måde. Husk at afmelde i god tid, hvis du ikke kan komme alligevel.
  5. Ønsker du at få lavet et træningsprogram, så mød op mens der står instruktør på vagtplanen. Vær opmærksom på at alle vore instruktører arbejder frivilligt, så tiderne skal passe ind med deres job og andre forpligtelser, derfor kan de være forskelligt fra uge til uge, hvornår de træffes.