Indmeldelse

1.

Har du været medlem før?

Jeg har været medlem inden for det sidste år

Gå direkte til trin 2.

Jeg har ikke været medlem før

Du skal oprettes som bruger i Åstrup IFs medlemssystem først

Du modtager en mail med log ind oplysninger.

Derefter skal du gå til trin 2 for at tilmelde dig den ønskede afdeling (hvor du skal bruge login oplysningerne)

2.

Når du er oprettet som bruger – vælg abonnementstype:

3.

Sådan kommer du igang:

Jeg har været medlem inden for det sidste år

Når abonnementet er købt igen, vil din brik virke igen med det samme, og du kan booke hold igen!

Jeg har ikke været medlem før
  1. Du er nu klar til at få udleveret din nøglebrik. Sevagtplan under styrketræning for at finde ud af, hvornår der er bemanding, der kan hjælpe med dette. De kan også vise dig, hvordan de forskellige maskiner virker. Hvis du er tidligere medlem og allerede har en nøglebrik, virker den igen indenfor en time af oprettelsen.

2. Du kan straks efter oprettelse booke hold eller cykling. Du bruger den kode, du har fået på mail – eller du kan ændre den ved at logge ind på toppen af siden og vælg adgangskode.

3. Ønsker du at få lavet et træningsprogram, så mød op mens der står instruktør på vagtplanen. Vær opmærksom på at alle vore instruktører arbejder frivilligt, så tiderne skal passe ind med deres job og andre forpligtelser, derfor kan de være forskelligt fra uge til uge, hvornår de træffes.