Oprettelse af ny sæson eller hold

Afdeling

Vejledning

Oprettelse af ny sæson eller hold

Ved sæsonopstart eller oprettelse af nye hold eller hold til 2. halvår af sæson og lign. udfyldes denne formular, så holdet kan oprettes korrekt de nødvendige steder.

Holdets navn

Skriv holdets navn fx Dame senior håndbold 2024/2025

Træningstider

Udfyld tidspunktet holdet træner på

Fx mandage og onsdage 17.30 til 18:30

Sæson start og slut

Udfyld start tidspunkt og slut tidspunkt for perioden holdet løber i.

Fx 8. august 2024 til 15. maj 2025

Pris & sæson eller abonnement

Skriv holdets pris samt marker om der er tale om en pris for hele sæsonen eller om en månedligpris, der trækkes via abonnement. Er der yderligere udgifter til oprettelse, turneringer eller andet, noteres dette i feltet til “Yderligere oplysninger til oprettelse af holdet”.

Lokale eller bane

Noter hvilket lokale eller bane, der trænes i.

Fx hallen / hallen bane 3 / multisalen / Foldbold udendørsbane 4 m.v.

Afdeling

Vælg hvilken afdeling i Åstrup IF

Er der der ikke noget, der dækker brug beskedfeltet, der kommer frem ved vælg af andet

Instruktør/træner/leder

Skriv navn, temail og telefonnummer på den leder / træner / instruktør, der er ansvarlig for holdet.

Tekst til infofelt

Skriv den tekst, som det kommende medlem kan se som info om holdet i forbindelse med indmeldelse

Tekst til bekræftelsesmail

Skriv den tekst som medlemmet skal have i sin bekræftelsesmail sammen med bekræftelsen på tilmelding og betaling.

Fx oplysninger om hvad der skal medbringes, hvornår der trænes og hvor m.v.

Tekst til annoncering

Skriv en tekst, der kan bruges ved annoncering af holdet på hjemmeside, infoskærme og i annoncer i lokalavisen m.v.

E-mail notifikation

Hvis der ønskes en e-mail notifikation, hver gang der kommer en tilmelding til holdet, så skriv i dette felt hvilken e-mail, notifikationen skal sendes til.

Er der flere oplysninger til nogle punkter eller noget, der ikke er spurgt om?

Kan også bruges til beskrivelse af ekstra udgifter, der må påberegnes eller andet.

Kontaktperson

Hvem er kontakt person i forbindelse med oprettelse af holdet, hvis der er spørgsmål? Ofte er det foreningens formand.

Typisk er det den person, som udfylder formularen eller afdelingens formand. Skriv gerne både navn og e-mail

Regnestykke?

Regnestykket i bunden besvares for at undgå spam udfyldning.

Tryk derefter på udfyld.