Velkommen i Åstrup IF

Der er plads til alle

I Åstrup IF er der plads til både bredden og eliten og er for alle: de små – de lidt større – de unge – de voksne og seniorer. Vi bestræber os dagligt på, at du skal føle dig velkommen. Vi er så heldige, at alle vores hjælpere, trænere, instruktører, ledere m.fl. er passionerede for den opgave, de nu engang har.

Vil du også være frivillig hjælper i klubben?
Kontakt Jørgen Josefsen: formand@aastrup-if.dk

Mange forskellige sportsgrene

I Åstrup IF er der mange valgmuligheder i forhold til sportsgrene. Klik dig ind og se mere på den afdeling du synes er interessant for dig: BadmintonFitness, Fodbold, Folkedans, Motion for LivetHåndbold, Krolf, Pilates, PetanqueSenior Idræt og Åstrup på Tværs  (Åstrup på Tværs er ikke en decideret afdeling, men aktiviteter på tværs af afdelingerne. Det kan være Dans – Gåture – Stavgang – Blomsterdekoration – Kanoture – Foredrag – Sangaftener – Natur-ture – Skovture og meget, meget mere…)

Rabat ved medlem af flere afdelinger

Hvis du allerede er medlem af en afdeling i Åstrup IF, kan du få 25% rabat, når du tilmelder dig Fitness. Vælg holdtypen “Fitness m. Åstup IF rabat”.

Som noget nyt kan du få hele 50% rabat, hvis dit barn går til håndbold eller fodbold i Åstrup IF. Du vælger også holdtypen “Fitness med Åstrup IF rabat” men du skriver OGSÅ at du er forældre til barn xxx i zzz afdeling i firma-feltet.

Jøsse formand

Vil du vide mere?

Har du spørgsmål, så kontakt

Formand Jørgen Josefsen
Tlf. 8632 3017
Mob. 2033 8993
formand@aastrup-if.dk

Kontaktoplysninger Hovedbestyrelsen

Behandling af personoplysninger

Åstrup IF har behov for at indsamle, registrere og behandle personoplysninger for at kunne gennemføre din tilmelding i foreningen. Åstrup IF indsamler kun de oplysninger, der er nødvendige for levering af denne ydelse.
De personoplysninger der behandles er navn, adresse og e-mail adresse.
Der registreres ikke personfølsomme oplysninger så som cpr. nr. eller konto/kort numre.
Ved oprettelse i foreningen på www.aastrup-if.dk registreres personoplysninger med det formål at kunne registrere dig rette sted. Når sådanne oplysninger registreres, sikrer Åstrup IF, at det sker med brugerens samtykke og at det klart fremgår, hvilke oplysninger der registreres.
Registrerede oplysninger opbevares i 5 år af hensyn til vores regnskabsmateriale, hvorefter oplysningerne slettes.
I overensstemmelse med Persondataloven, vil Åstrup IF som dataansvarlige give enhver der begærer det, meddelelse om, hvorvidt der behandles oplysninger om vedkommende. Behandles der personoplysninger, vil der blive givet meddelelse om; 1) hvilke oplysninger der behandles, 2) behandlingens formål, 3) hvem der måtte modtage oplysningerne samt 4) hvorfra oplysningerne stammer.
En registreret kan til enhver tid over for Åstrup IF gøre indsigelse mod, at oplysninger om vedkommende gøres til genstand for behandling.

Privatlivspolitik     Fortegnelsespligt     Databehandleraftale